سلامتی و پزشکی

تجدید نظر در نحوه برگزاری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور

خبرنگاران/فارس مربی تیم ایمان سبز شیراز اعتقاد دارد که رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بسیار فرسایشی است و پیشنهاد داد که با منطقه ای کردن رقابت ها و توجه بیشتر، در پی کیفی سازی بازی ها باشند تا زمینه برای بهبود و رشد تیم ها و بازیکنان، بهتر از قبل...

15 اردیبهشت 1401

دوش آب گرم همراه، برترین دوست شما در سفر

جایی که فناوری به یاری انسان می آیدفکر کنید بعد از یک روز طولانی و خسته کننده کاری به خانه می روید، اولین فکری که به ذهنتان می رسد چیست؟ درست حدس زدید، گرفتن یک دوش آب گرم! هیچ چیزی بهتر از یک دوش آب گرم یا حتی آب سرد خستگی را از تنتان به در نمی برد. اما در...

12 اردیبهشت 1401

66 درصد بیماران کرونایی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بستری 66 درصد بیماران کرونایی در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

11 اردیبهشت 1401

گام بلند دانش بنیان هابرای مبارزه با میکروب ها، ضدعفونی تمامی سطوح درکمتر از یک دقیقه

پژوهشگران کشورمان پیروز به طراحی دستگاهی شده اند که در مدتی کمتر از یک دقیقه، تمامی میکروارگانیزم های موجود بر روی سطوح را بی اثر می کند.

8 اردیبهشت 1401

عمیق ترین دریاچه های دنیا ، نوع دریاچه

دریاچه ها این فرصت را برای گردشگران علاقه مند به طبیعت فراهم می نمایند که از آب و هوایی کم نظیر و گونه های گیاهی و جانوری ویژه لذت ببرند.

1 اردیبهشت 1401

نوشیدنی هایی که سموم بدن را پاک می کنند

خبرگزاری خبرنگاران- بدن ما برای از بین بردن سموم، به نوشیدنی های سالم و حاوی مواد مغذی نیاز دارد.

24 فروردین 1401

6 مقصد تماشایی و خنک در جنوب شرقی آسیا

خنک ترین مقاصد تابستانی آسیای شرقیسفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان است. آن ها به خاطر هوای گرم و آفتاب داغ و لذت بردن از سواحل زیبا به این کشورها می فرایند و تلاش می کنند زمانی را به دور از دغدغه های زندگی پر استرس...

22 فروردین 1401

استخر بین المللی شهید نادر حمید ثمره یک کار جهادی است.

خبرنگاران/خوزستان رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید گفت: امروز ثمره کوشش و کار جهادی را می توان در این پروژه بزرگ مشاهده کرد.

19 فروردین 1401

طرز تهیه کباب تابه ای (کباب دیگی)

شاید کمتر کسی پیدا گردد که کباب تابه ای (همان کباب دیگی یا ماهیتابه ای) غذای مورد علاقه اش نباشد. کباب تابه ای همان طور که از اسمش پیداست، کباب خوشمزه ای است که در ماهی تابه و بر روی گاز درست می گردد. غذایی فوق العاده خوشمزه که بسیار سریع و با گوشت چرخ نموده...

8 اسفند 1400

آخرین آمار کرونا امروز دوشنبه 13 دی 1400 ، فوت 22 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 59 میلیون و 909 هزار و 150 نفر دُز اول، 52 میلیون و 140 هزار و 405 نفر دُز دوم و 8 میلیون و 373 هزار و 467 نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 120 میلیون و 423 هزار و 22 دُز رسید.

7 اسفند 1400

مردی که هیچ آرزویی نداشت!

محمدباقر رضایی، نویسنده برنامه های ادبی رادیو که با متن های طنز و آهنگینش به معرفی و یادآوری چهره های شاخص رادیو می پردازد، این بار سراغ زنده یاد صدرالدین شجره رفته است.

5 اسفند 1400

واکسن زدن مکرر، سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند؟!

تنظیم کننده های دارویی اتحادیه اروپا هشدار دادند که تزریق مکرر واکسن های تقویت کننده کووید 19 می تواند تاثیر نامطلوبی بر سیستم ایمنی داشته باشد و ممکن است ابزاری عملی برای مبارزه با همه گیری نباشد.

4 اسفند 1400

محدودیت های بیشتری از امروز تا اطلاع ثانوی در انتاریو اعمال می شوند

نخست وزیر داگ فورد در یک نشست خبری، صبح دوشنبه در کنار وزیران بهداشت، کریستین الیوت، و آموزش و پرورش، استفان لچه، و بعلاوه دکتر کایران مور، رئیس پزشکی انتاریو، مجموعه ای از محدودیت های نو را اعلام نمود.

3 اسفند 1400

فال روزانه شخصی ، 29 آذر ماه

خبرنگاران : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت خبرنگاران مطالعه کنید.

1 اسفند 1400

برای چاق شدن این میوه ها را مصرف کنید

تهران (پانا) - بیشتر میوه ها کم کالری هستند، اما به دلیل وجود کربوهیدرات بالاتر یا چربی، ممکن است موجب افزایش وزن شوند.

28 بهمن 1400

ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حاشیه شهر

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار کلانشهر تبریز گفت: بر اساس پیشنهاد شهرداری تبریز طی طرح مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراکز ارائه خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در حاشیه شهر ایجاد می شود.

20 بهمن 1400

94 هتل در اصفهان برای مسافران تابستانی آماده شد

تا سرانجام سال جاری ظرفیت اقامت در استان اصفهان به 20 هزار تخت افزایش می یابد و 94 هتل در اصفهان آماده اسکان مسافران تابستانی هستند.

19 بهمن 1400

شرح وینگر آلومینیوم اراک در خصوص آسیب دیدگی اش مقابل گل گهر

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک توضیحاتی را درباره مصدومیتش ارائه کرد.

18 بهمن 1400

رشد 12 درصدی مرکز نشینان در اهدای خون

مهدی زاده گفت: در 9 ماه امسال تعداد مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون استان تهران نسبت به سال گذشته با رشد 12 درصدی همراه بوده است.

15 بهمن 1400

ویزا بین ایران و آذربایجان لغو نمی گردد

رئیس کمیسیون مشترک مالی ایران و آذربایجان درباره احتمال لغو ویزا در جریان مذاکرات پیش روی دو کشور، گفت: آذربایجان سیاست لغو ویزا ندارد و قرار بر تسهیل صدور ویزا بین دو کشور است.

14 بهمن 1400
تعداد: (220)