استخر بین المللی شهید نادر حمید ثمره یک کار جهادی است.

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، خبرنگاران/خوزستان رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید گفت: امروز ثمره کوشش و کار جهادی را می توان در این پروژه بزرگ مشاهده کرد.

استخر بین المللی شهید نادر حمید ثمره یک کار جهادی است.

هادی افشار امروز 21 بهمن در آیین افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز اظهار کرد: سال گذشته وقتی برای بازدید از این پروژه به اهواز آمدم و به تهران برگشتم جزء روزهای سخت زندگیم بود زیرا چنین ظرفیتی با این مساحت، استانداردها، کیفیت و امکانات در کشور خارک می خورد اما امروز ثمره کوشش و کار جهادی را می توان در این پروژه بزرگ مشاهده کرد. ضمن اینکه آقای گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خیلی محکم پای این پروژه ایستاد و یاری کرد. بعلاوه باید از سید سالار محمجهان، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری، مرد پرتوان، پرکوشش، ورزشی و سلامت نفس تشکر کنم. او واقعاً پیگیر ساخت این استخر بود. خدا را شکر امروز، روز خوش زندگی من است و امروز ظرفیتی در شهر مردم کوششگر، شریف، سخت کوش وبی ریای مردم اهواز و خوزستان افزوده شد.

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، وی با بیان اینکه این استخر بین المللی نگین درخشانی بر ورزش شرکت ملی نفت ایران است، گفت: شرکت ملی حفاری تیم های ورزشی برندی دارد و از نظر کمیت و تعداد تیم های شرکت کننده شاید زیاد نباشند اما از نظر کیفیت جزو شرکت هایی است که در کشور و جهان حرف برای گفتن دارد. بنابراین برای اینکه این نگین بدرخشد از مدیران ارشد شرکت ملی حفاری می خواهم که ورزش را به عنوان هزینه نبینند زیرا ورزش واقعاً سرمایه گذاری است.

رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران مطرح نمود: یکی از خبرهای خوش این است که امروز ورزش شرکت ملی نفت ایران، منطقه ها نفتخیز جنوب با رشد خیلی خوبی روبرو شده است و 53 میلیارد تومان بودجه برای آن تصویب شد و این بودجه به مردم اهواز و خوزستان و بعلاوه تیم های منطقه ها نفتخیز جنوب یاری می نماید. در حال حاضر تیم فوتسال ملی حفاری، مس سونگون و گیتی پسند رقابت ناجوانمردانه ای دارد و انشاءالله روزی برسد که در اینجا قهرمانی تیم های شرکت ملی نفت ایران، منطقه ها نفتخیز جنوب و ملی حفاری را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استخر بین المللی شهید نادر حمید ثمره یک کار جهادی است." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر بین المللی شهید نادر حمید ثمره یک کار جهادی است."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید