دوش آب گرم همراه، برترین دوست شما در سفر

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، جایی که فناوری به یاری انسان می آید

فکر کنید بعد از یک روز طولانی و خسته کننده کاری به خانه می روید، اولین فکری که به ذهنتان می رسد چیست؟ درست حدس زدید، گرفتن یک دوش آب گرم! هیچ چیزی بهتر از یک دوش آب گرم یا حتی آب سرد خستگی را از تنتان به در نمی برد. اما در سفر چطور؟ اگر در وسط یک جنگل باشیم چطور؟ یا حتی بیابان؟ خبر خوب این است که می توانید دوش حمامتان را همراهتان داشته باشید! خبرنگاران مطلب جالبی را در این زمینه جمع آوری نموده است. به ادامه توجه کنید:

دوش آب گرم همراه، برترین دوست شما در سفر

وسیله ای به نام Pocket Shower

دوش حمام همراه یا همان Pocket Shower، دوش سیاری است که می توانید آن را هر کجا که بروید به راحتی حمل کنید و همراهتان داشته باشید تا هر جایی که باشید بتوانید از آن بهره ببرید.

پاکت شاور دوشی شبیه کسیه با پارچه ضدآب است.

چطور از پاکت شاور در سفر استفاده کنیم؟

کافی است در این دوش همراه به مقدار 10 لیتر آب بریزید و بعد از آن دهانه کیسه را ببندید، بعد از این تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیسه را با سیمی که همراه خود دوش است آویزان کنید و آبفشان همراهش را در زیر کیسه قرار دهید. حالا می توانید از دوش آب سردتان! لذت ببرید. دقت کنید اگر در سفر باشید و بخواهید دوش آب گرم بگیرید یا باید آب گرم داخل کیسه بریزید و یا اینکه زیر نور خورشید کیسه را آویزان کنید تا گرمای خورشید را جذب کند.

چرا پاکت شاور؟

جواب معین است، پاکت شاور می تواند در زمان و مکانی که احتیاج به دوش گرفتن دارید و امکاناتش را ندارید، به راحتی در هر جایی که باشید احتیاجتان را رفع کند. علاوه بر این، این دوش وزن خیلی کمی و تقریبا فقط 110 گرم وزن دارد و به همین علت یک گزینه عالی است که حمل آن آسان است. به راحتی آن را در هر جایی که بخواهید جا می دهید و ظرف 8 دقیقه دوش می گیرید.

یکی دیگر از جاهایی که تکنولوژی به یاری سلامت انسان آمده است، بطری آبی به نام دات است.

دات چیست؟

دات نام بطری ای است که روی آن نشانگری وجود دارد که مقدار آبی که در طول روز می نوشید را به شما می گوید و یک وسیله عالی برای همه افرادی است که به سلامت خود اهمیت می دهند.

دات چطور کار می نماید؟

شما بطری را پر از آب می کنید و بعد در آن را می بندید، برای مثال بار اولی که آب داخل بطری را بنوشید، بعد از بستن در آن ، نقطه ای روی در آن ظاهر می شد. این نقطه ها بعد از هر بار پر کردن بطری معلوم می شوند و به این معنا هستند که شما یک بطری آب را نوشیده اید.

هر بطری دات ظرفیت نگهداری 600 میلی لیتر آب دارد و به طور کلی می تواند تا 4 نقطه را نشان دهد.

جالب است بدانید این بطری اصلا گران نیست و قیمتی در حدود 40 هزار تومان دارد. بطری دات ظاهر زیبایی دارد و در سفر خیلی به کار می آید و به راحتی قابل حمل است.

منبع: campmor.com

منبع: الی گشت

به "دوش آب گرم همراه، برترین دوست شما در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوش آب گرم همراه، برترین دوست شما در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید