بهداشت دهان و دندان

طرز تهیه کباب تابه ای (کباب دیگی)

شاید کمتر کسی پیدا گردد که کباب تابه ای (همان کباب دیگی یا ماهیتابه ای) غذای مورد علاقه اش نباشد. کباب تابه ای همان طور که از اسمش پیداست، کباب خوشمزه ای است که در ماهی تابه و بر روی گاز درست می گردد. غذایی فوق العاده خوشمزه که بسیار سریع و با گوشت چرخ نموده...

8 اسفند 1400

آشنایی با دلایل از خواب پریدن نوزادان

دو علت عمده از خواب پریدن نوزاد و گریه شبانه او، گرسنگی و خیس بودن پوشک هستند. اما دلایل دیگری هم موجب بیداری های شبانه نوزادان می شوند که در ادامه آشنا خواهید ش.

11 آبان 1400

سولفید کلسیم Hepar sulph

داروهای هومیوپاتی/ داروهای پرمصرف محدوده عملکرد: اختصاصاً بر لنفاتیکها و غدد لنفاوی، پوست، اعضای تنفسی و پرده های مخاطی عمل می نماید. بر اعصاب و روان هم بی تأثیر نیست.

5 آبان 1400

سروری: عده ای برای انتخاب زاکانی جیغ بنفش می کشند

عضو شورای ششم با اشاره به اینکه استعفای زاکانی، شهردار منتخب به مجلس رفته و باید طبق روال قانونی پیش رود، گفت: ان شاءالله زودتر از سه ماه روال کار به انتها می رسد و آقای زاکانی به اسم شهردار فعالیت می نماید.

25 مرداد 1400

نتایج آزمون پیش کارورزی پزشکی منتشر شد، اعلام نتایج سایر آزمون ها بعد از تعطیلات نوروز خبرنگاران

نتایج آزمون پیش کارورزی پزشکی اعلام شد و نتایج آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی بعد از تعطیلات نوروز اعلام می گردد.

18 فروردین 1400

با خواص چغندر قرمز (لبو) و برگ چغندر آشنا شوید

چغندر قرمز یا لبو نوعی گیاه خوراکی و مفید از خانواده اسفناج است که دارای خواص ضدسرطانی است. با خواص چغندر، برگ چغندر و آب چغندر آشنا شوید.

11 آبان 1399

مهناز افشار جایگزین صدف طاهریان در ام بی سی پرشیا!

روزنامه جام جم - محمدصادق علیزاده: اهمیت واقعه برای افکار عمومی آنقدر جالب بود که توی همین شرایط کج دار و مریز اینترنت هم حسابی دست به دست گردد.

27 دی 1398

خداحافظی با پوسیدگی دندان ها فقط با نمک

نمک عنصر بسیار مفیدی برای سلامتی است. این را می توان از راه حل های خانگی استفاده از آب نمک و مزایای مصرف آب نمک برای پوست و سلامت دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان فهمید. نمک انواع متفاوتی دارد که هر کدام از آن دارای خواص و نکات و ترفندهایی است که در حوزه...

23 آذر 1398

کدام توالت برای سلامتی بهتر است؛ فرنگی یا سنتی؟

خبرنگاران: توالت های کاسه ای که به توالت فرنگی معروف هستند، نشانه تمدن و تجدد اروپایی به حساب می آیند، اما این توالت های سفالی فرنگی، نه بهترین و نه سالم ترین روش تخلیه روده های شما هستند؛ شاید همان توالت سنتی یا خَلا یا مستراح برای سلامتی ما بهتر باشد.

12 آبان 1398