خودرو

سفری تابستانی به اسلو مرکز نروژ

فعالیت های تابستانی در اسلو | Top Things to Do in Oslo During Summerهرچند سفر به کشور نروژ در فصل زمستان با ورزش هایی مانند اسکی، سورتمه سواری و گشت و گذار در خیابان های در شب کریسمس می تواند یک تجربه عالی باشد اما در فصل گرما است که شور و هیجان زندگی داخل پوست شهر می دود...

20 اردیبهشت 1401

سه کشته و زخمی در یک تصادف

تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در جاده بابل به بهنمیر یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

8 اردیبهشت 1401

عمیق ترین دریاچه های دنیا ، نوع دریاچه

دریاچه ها این فرصت را برای گردشگران علاقه مند به طبیعت فراهم می نمایند که از آب و هوایی کم نظیر و گونه های گیاهی و جانوری ویژه لذت ببرند.

1 اردیبهشت 1401

فیدلیتی بهتر است یا خودرو دیگنیتی؟ مقایسه فیدلیتی و دیگنیتی پرایم

اگرچه بازار خودرو کشورمان در سال های اخیر دستخوش تحریم بوده است؛ اما باز هم بعضی از خودروهای خارجی و البته چینی به بازار داخلی کشورمان راه پیدا نموده اند. خودروهای خارجی به نسبت خودروهای ساخت داخل از امکانات و سیستم فنی پیشرفته تر و البته مطلوب تری برخوردارند.

29 فروردین 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 28 بهمن 1400

قیمت خودرو های سایپا امروز پنجشنبه 28 بهمن 1400 افزایشی یک میلیون تومکانی را تجربه کرد. پراید 111 امروز با یک میلیون تومان افزایش به 187 میلیون تومان رسید. پراید 131 هم با یک میلیون تومان افزایش به 272 میلیون تومان رسید. پراید 151، اما امروز یک میلیون تومان کاهش...

28 فروردین 1401

رویداد State of Play تازه سونی به گرن توریسمو 7 اختصاص خواهد داشت

در حالی که چند ماهی از آخرین رویداد State of Play شرکت سونی گذشته است، اولین State of Play سال 2022 میلادی را معرفی نموده است که قرار است به بازی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) بپردازد.

27 فروردین 1401

تصاویر رسمی هاچ بک مجذوب کننده تویوتا GR کرولا

شرکت ژاپنی تویوتا، اخیراً تصاویر اندک و نچندان واضحی را در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که اولین نمایش هاچ بک مجذوب کننده و آینده Toyota GR Corolla محسوب می گردد. این تصاویر اگرچه جزئیات کامل خودرو را ارائه نمی دهند، اما می توان به وسیله آن ها...

10 اسفند 1400

بارسلون در یک نگاه

بارسلون در زمره شهرهایی است که توانایی جذب هر گردشگری با هر نوع سلیقه ای را دارد؛ برخورداری این شهر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و هنری متنوع، گواه خوبی برای اثبات این موضوع است.

30 بهمن 1400

پاک ترین کشورهای دنیا در دوران آخرالزمان هسته ای کدامند؟

وقتی با دقت برای داشتن یک تعطیلات رویایی برنامه ریزی می کنید، شاید ناخودآگاه به نابودی زمین پس از انفجار هسته ای هم فکر نموده باشید. در این مقاله نگاهی به کشورهایی خواهیم انداخت که نابودی آن ها با انفجار هسته ای غیرممکن خواهد بود.

29 بهمن 1400

دبی، باشکوه ترین شهر دنیا: 17 مورد در اثبات این ادعا

1. پلیس دبی از ماشین های لوکس 1.79 میلیون دلاری استفاده می کندپلیس دبی از خودروهایی همچون آستون مارتین مدل وان-77 به قیمت 1.79 میلیون دلار، فراری مدل اِف اِف به قیمت حدودا نیم ملیون دلار و لامبورگینی آوانتادر به ارزش تقریبی 397،000 دلار استفاده می کند. قیمت این...

16 بهمن 1400

196 طرح توسعه فناوری به وسیله ستادها تصویب شد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در گزارش صدروزه فعالیت های این معاونت از نقش و عملکرد ستادهای توسعه فناوری در تحقق اقتصاد دانش بنیان گفت.

12 بهمن 1400

سینما در سال 2021؛ فیلم کمتر، فروش بیشتر

رایان اسکات، نویسنده و منتقد، در بررسی تازه خود از شرایط گیشه ی سینمای هالیوود به نکته عجیبی برخورده است. به شکلی باورنکردنی، تعداد فیلم های اکران شده سال 2021 با همین رقم در سال 2020 برابر است، حتی می توان گفت این تعداد امسال کمی پایین تر است. این نکته از...

11 بهمن 1400

چرا باید به مازیچال سفر کنیم؟

درست است که ایران منطقه گرم و خشکی ست ولی به همان نسبت یا کمی کمتر، جاهای ییلاقی زیادی هم دارد که هوای خوش و خرمشان، هوس سفر را به جان آدم می اندازد. از بین این جاها، ما سراغ مازیچال رفته ایم، در 20 کیلومتری کلاردشت.

29 دی 1400

چگونه همه گیری ها خاتمه می یابد؟

مطالعه تاریخی اپیدمی ها و تصویر آینده احتمالی همه گیری رایج فعلی، و نقش اپیدمیولوژی در مبارزه با همه گیری ها مطالبی هستند که در این مقاله به آنها پرداخته می گردد.

19 دی 1400

4 راز مفید خرید آنلاین

بیشتر ما از رفتن به فروشگاه مواد غذایی، جر وبحث با دیگران برای پارک کردن اتومبیل خود، کنار آمدن با شلوغی و ترافیک، دوری کردن از چرخ دستی هایی که با آن محصولات را جابجا می نمایند یا رد شدن از کنار ترولی مشتری دیگری در فروشگاه خسته شده ایم و دنبال راهی هستیم...

12 دی 1400

پژوپارس 400 میلیون تومان شد

قیمت پژو پارس در بازار آزاد تفاوت فاحشی نسبت به قیمت کارخانه ای این سدان ایرانی فرانسوی دارد؛ به نحوی که حتی اندازه این تفاوت قیمت به بیش از دوبرابر هم می رسد.

8 دی 1400

سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری ژاپن و تایوان در کارخانه تراشه

شرکت های سونی ژاپن و تی اس ام سی تایوان از سرمایه گذاری هفت میلیارد دلاری برای تأسیس یک کارخانه نو تراشه در ژاپن خبر داده اند.

16 آذر 1400

شورای رقابت یا انحصار!

شورای رقابت با هدف تسهیل فعالیت بخش خصوصی و ایجاد تعادل در بازار هایی که در آن ردی از انحصار وجود دارد، تشکیل شد، یکی از مهم ترین وظایف شورای رقابت ایجاد تعادل در بازار های انحصاری است و در طول این مدت بیشترین فعالیت شورای رقابت را در بازار خودرو شاهد...

11 آذر 1400

رژیم غذایی MIND و یک راهنمای کامل برای مبتدیان این رژیم

برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و کاهش بیماری های قلبی با بالا رفتن سن باید نکات مهمی را در رژیم غذایی رعایت کنید که در این زمینه رژیم غذایی MIND یکی از برترین و مناسب ترین راه ها می باشد. با ما همراه باشید.

19 آبان 1400

این خودرو به جنگ موانع سر راهش می رود

خبرنگاران : قدرت بعضی از خودروها در حذف موانع مثال زدنی است.

12 آبان 1400
تعداد: (88)