طراحی گرافیکی و چاپ

عمیق ترین دریاچه های دنیا ، نوع دریاچه

دریاچه ها این فرصت را برای گردشگران علاقه مند به طبیعت فراهم می نمایند که از آب و هوایی کم نظیر و گونه های گیاهی و جانوری ویژه لذت ببرند.

1 اردیبهشت 1401

کتاب یخ شکن های آموزشی، باعث تنوع و جذابیت در کلاس های آموزشی

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، کتاب یخ شکن های آموزشی نوشته اسماعیل جمالی و بهاره خوش نیت کتابی آموزشی ویژه مربیان و والدین است که به تازگی از سوی انتشارات ندای سینا منتشر شده است.

25 بهمن 1400

گلسنگ های تخت جمشید در حال پیشروی هستند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، گلسنگ های تخت جمشید در حال پیشروی هستند.

6 بهمن 1400

کتاب نو ترامپ درباره چیست؟

دونالد ترامپ یک کتاب شامل صد ها عکس از دوران فعالیتش در کاخ سفید منتشر می کند.

16 دی 1400

رونمایی از لباس پرسپولس در فصل نو

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (آدینه) از ساعت 18 باید در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف میزبان خود فولاد خوزستان برود.

23 آبان 1400

یک عمر انتظار شیرین

اگر بچه دار نمی شوید، بخوانید تمام عواملی که بر بلوغ، حرکت و تعداد و شکل اسپرم اثر منفی داشته باشد می تواند سبب ناباروری شود. قاعدگی های نامنظم، اختلال در تخمک گذاری و بسته بودن لوله های رحم جزو دلایل ناباروری در زنان محسوب می شود.

8 آبان 1400

معرفی انجدان رومی و خواص درمانی آن

گیاهی است علفی و پایا با ساقه ای ضخیم و استوانه ای به ارتفاع حدود یک و نیم متر گاهی موارد بیشتر، برگ های آن ضخیم، گوشتدار و تقسیم شده به برگچه های لوزی شکل، دندانه دار و نامساوی و رنگ برگ ها سبز تیره و

3 آبان 1400

سیستم ایمنی خود را تقویت کنید تا در مقابل کرونا ویروس در امان بمانید

خبرنگاران؛ سید پوریا غیاثی*- سیستم ایمنی بدن همچون سایر سیستم ها از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هرکدام از آن ها وظایف و عملکرد های مخصوص به خود را دارند. در بسیاری از موارد این سیستم را به نیرو های دفاعی و ارتش کشوری تشبیه می نمایند که وظیفه محافظت از...

27 شهریور 1400

انتشار جدیدترین کتاب موراکامی با ترجمه مقانلو

تهران (پانا) - شیوا مقانلو از ترجمه و انتشار جدیدترین کتاب هاروکی موراکامی خبر داد و گفت، اول شخص مفرد جدیدترین کتاب هاروکی موراکامی شامل هشت داستان است که همگی از زبان اول شخص روایت شده اند.

18 مرداد 1400

آذربایجان دارای موزه مطبوعات شد

این موزه روز دوشنبه به وسیله علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) و با حضور جمعی از مدیران استانی و اصحاب فرهنگ و رسانه آذربایجان شرقی در خانه تاریخی کلکته چی (صلح جو) در خیابان تربیت تبریز راه اندازی و از تمبر یادبود آن رونمایی شد.

11 مرداد 1400

انبارگردانی هیات انتخاب و خرید کتاب

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از دفتر چاپ و نشر، در متن این اطلاعیه آمده است:

12 تیر 1400

رونق زخم کاری به بازار کتاب

تهران(پانا) - کتاب بیست زخم کاری که از روی آن سریال زخم کاری اقتباس شده است پس از پخش قسمت نخست در بازار کتاب نایاب شد.

11 تیر 1400

گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود

گوشی شیائومی بلک شارک 4 و احتمالا مدل پرو آن قرار است سه شنبه آینده (23 مارس - 3 فروردین 1400) رونمایی شوند. به همین دلیل امروز خبری پیرامون مدل استاندارد این سری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 و سیستم خنک کننده بهبود یافته مجهز خواهد...

15 اردیبهشت 1400

چند پیشنهاد برای لژیونر ایرانی

روزنامه ترکیه ای دامگا چاپ استانبول اطلاع داد؛ مدیران باشگاه ترابزون اسپور به دنبال فروش سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی خود در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو هستند، این در حالی است که خود این بازیکن نیز برای به دست آوردن صندلی سابقش در تیم ملی فوتبال...

9 بهمن 1399

فیلتر کسب و کارهای مجازی به دلیل یک اشکال فنی کج سلیقگی است

مرکز توسعه تجارت الکترونیک از اول مهرماه امسال اقدام به پایش هوشمند اینماد و رتبه بندی کسب وکارهای مجازی نموده و در راستای اجرایی کردن آن، بعضی از کسب و کارها که فرایند قانونی اینماد را طی نموده اند، به دلیل جعل، تعلیق و فیلتر شده اند. این اقدام مرکز...

18 دی 1399

انتقاد راسل از منطق سرمایه داری؛ کار زیاد فضیلت نیست

به گزارش خبرنگاران ، انتشارات نیلوفر ششمین چاپ کتاب در ستایش بطالت شامل ترجمه محمدرضا خانی از مقاله ای به قلم برتراند راسل، اندیشمند مشهور بریتانیایی را با شمارگان 4400 نسخه، 42 صفحه و بهای 7500 تومان منتشر کرد. نخستین چاپ این کتاب سال 93 منتشر شد و چاپ پیشین...

2 آذر 1399

مجوز ورود بخش خصوصی به ارائه خدمات در شبکه شاد

تهران (پانا) - مسئول شبکه شاد درباره خدمات افزوده در این شبکه و امکان تجاری شدن فضا گفت: شاد تجاری نمی گردد بلکه بخش خصوصی می تواند طی قرارداد با مدارس خدمات خود را بفروشد.

21 آبان 1399

کشف منبع آلودگی شیمیایی در کویت

رسانه کویتی فاش کرد مقادیر زیادی اکسید آلومینیوم در یکی از بنادر این کشور وجود دارد که برای سلامت و محیط زیست خطرناک است.

26 مهر 1399

دادرس: در حکم کفاشیان دریافت پول ذکر شده بود

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اگر مدیری درباره حضور مسی در ایران صحبت نموده، به طرفداران بی احترامی نموده، چون همه می دانند نمی آید.

21 مرداد 1399

نگاهی به شاهکار های ادبی که در زندان خلق شده اند

در گزارش زیر چند شاهکار ادبی را که در زندان نوشته شده اند معرفی می کنیم.

18 مرداد 1399
تعداد: (25)