همه چیز درباره پرفکت مانی

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، خبرگزاری خبرنگاران- در این مجموعه خبرنگارانمانی پرفکت مانی با قیمت بسیار پایین به کاربران عرضه می گردد. دریافت ووچر پرفکت مانی بلافاصله پس از پرداخت به وسیله درگاه آنلاین می باشد. برای کاربران ویژه سقف بالایی جهت خرید و فروش ووچر در سایت در نظر گرفته می گردد .

همه چیز درباره پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی شبکه پرداخت بین المللی است که در سال 2007 آغاز به کار کرد. پرفکت مانی به علت عدم وجود قوانین سخت گیرانه اقتصادی برای بعضی کسب و کارها در کشور پاناما ثبت شده است. شرکت پرفکت مانی دفاتر زیادی در سراسر دنیا از جمله هگ کنگ دارد اما دفتر رسمی این شرکت در شهر زوریخ مرکز سوئیس قرار گرفته است.

سیستم پرداخت پرفکت مانی به علت سهولت در استفاده و نبود شرایط تحریمی در بین ایرانیان بسیار محبوب است.

کاربردهای پرفکت مانی

پرفکت مانی بعد از 13 سال فعالیت در در صنعت پرداخت آنلاین، 250 صرافی معتبر و بیشتر از 10 میلیون کاربر در سراسر دنیا یکی از مهم ترین سیستم های پرداخت دنیای می باشد.

شما می توانند برای خریدهای اینترنتی و یا انتقال ارز به سراسر دنیا از پرفکت مانی بهره ببرید. بعلاوه می توانید با استفاده از موجودی کیف پولتان دلار، یورو، طلا و بیت کوین بخرید.

پرفکت مانی علاوه بر ارائه خدمات به مصرف نمایندگان خرد، با کسب و کارها در راستای سرویس های پرداخت همکاری می نماید.

مزایای پرفکت مانی

  • توانایی انتقال، دریافت و یا ذخیره ارزهای مختلف به صورت آنلاین در سیستم پرفکت مانی وجود دارد.
  • امکان خرید ارز به وسیله سیستم پی پال وجود دارد.
  • امکان تبدیل ارز پرفکت مانی به سایر ارزها وجود دارد.
  • شما به وسیله پرفکت مانی می توانید بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال را بخرید.
  • نرخ کارمزد تراکنش ها در سیستم پرفکت مانی پایین است.

معایب سیستم پرفکت مانی

  • امکان برگشت وجه و یا اصلاح مبادله در سیستم پرفکت مانی وجود ندارد؛ و کاربران در صورت انجام اشتباه امکان بازگرداندن وجه را ندارند.
  • در صورتی که کاربر رمز کاربری خود را فراموش کند برای برای بازگشت رمز باید هزینه زیادی بپردازد.
  • امکان برداشت وجه از حساب با استفاده از ویزاکارت یا مسترکارت وجود ندارد.

انواع حساب های کاربری پرفکت مانی

به منظور سهولت در فرآیند پرداخت، برای کاربران پرفکت مانی 3 نوع حساب کاربری در نظر گرفته شده است. در ادامه این مقاله به معرفی این 3 نوع حساب می پردازیم.

حساب Normal :

در ابتدا برای تمام کاربران جدیدی که در این شبکه ثبت نام می نمایند حساب Normal تشکیل می گردد. کاربران این نوع حساب برای استفاده هیچ محدودیتی ندارند.

حساب Premium:

کاربرانی که بیش از یک سال فعالیت داشته اند و یا گردش اقتصادی حساب آن ها بیشتر از مبلغ تعیین شده شرکت باشد؛ حساب عادی به حساب Premium ارتقاء داده می گردد. کاربران این نوع حساب ها در بعضی مواقع کارمزد کمتری نسبت به حساب عادی می پردازند.

حساب Partner:

این نوع حساب برای کاربران عادی نبوده و و مخصوص کسب و کارهاست که به وسیله اینترنت کالا و یا خدمات مربوطه را ارائه می دهند. حساب های Partner برای بهینه سازی پرداخت های B2B است. این نوع حساب های کاربری به ازای تراکنشات اقتصادی خود در این شبکه کمترین کارمزد را می پردازند و بعلاوه نرخ سود سالانه نسبت به سود سالانه نسبت به مانه حساب ماهانه مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

تاییدیه:

این مورد یکی از انواع حساب نیست اما شرایطی است که می تواند به حسابداران این سیستم یاری کند تا زمانی که دسترسی به مجموعه امکانات حساب در پرفکت مانی تکمیل شد، تأیید اطلاعات صورت گرفته باشد.

پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی برخلاف سایر شبکه ها پرداخت دنیای ایرانیان را تحریم نکرده است و ایرانیان بدون روش های دور زدن تحریم ها می توانند در پرفکت مانی حساب باز نمایند و معاملات خود را انجام دهند. حتی زمانی که وارد صفحه رسمی سایت پرفکت مانی می شوید منوی زبان فارسی برای کاربران وجود دارد.

توجه داشته باشید سیستم بانکی ایران تحریم بوده و به شبکه دنیای متصل نیست. به همین علت برای واریز ارز به کیف پول خود باید از یک صرافی به عنوان واسطه بهره ببرید.

روش های شارژ پرفکت مانی

  1. واریز وجه
  2. انتقال وجه داخلی
  3. ووچر الکترونیکی
  4. صرافی های مجاز
  5. بیت کوین
  6. تبادل اعتبار

امنیت پرفکت مانی

امنیت حساب های پرفکت مانی تا حد قابل قبولی بالا است. این سیستم از روش شناسایی آی پی استفاده می نماید به این صورت که کاربر با هر بار ورود ملزم به تأیید آن به وسیله ایمیل خواهد بود. بعلاوه شما می تواند در قسمت امنیت کاربر با فعال کردن تأیید پیامکی امنیت حساب خود را بالاتر ببرید. یا با فعال کردن کد کارت یک عکس شامل چند کد برای شما ارسال می گردد که با هر بار ورود باید یکی از کدها را ارسال کنید.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

شما علاوه بر خرید کالا یا خدمات مختلف می توانید با استفاده از پرفکت مانی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را بخرید. البته توجه داشته باشید گاهی هزینه تمام شدهخرید بیت کوین با پرفکت مانی بیشتر از سایر روش ها است. حتما قبل از خرید قیمت تمام شده خرید بیت کوین با پرفکت مانی را با سایر روش های خرید بیت کوین مقایسه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "همه چیز درباره پرفکت مانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره پرفکت مانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید