همایشها و نمایشگاه ها

همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان برگزارشد

خبرنگاران/کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول، همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

16 اسفند 1400

10 تکنولوژی برتر در هتل ها

10 فناوری های برتر مورد استفاده ی هتل ها در سال 2018در طی سال های گذشته، تغییرات فراوانی در شیوه سرویس دهی به هتل ها، متل ها و سایر شرکت هایی که به مسافران و مهمانان سرویس می دهند، به وجود آمده است و این تغییرات همگی در جهت بهتر شدن خدمات و در نتیجه رفاه حال...

15 اسفند 1400

پیوستن فران تورس به بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا در آستانه اعلام رسمی خرید بال راست تیم فوتبال منچسترسیتی است.

12 اسفند 1400

محبوب ترین موزه های جهان در سال 2017؛ از موزه ملی چین تا موزه هنر متروپولیتن

اخیرا لیستی از محبوب ترین موزه های جهان در سال 2017 منتشر شده است. در این لیست نام موزه های مشهور جهان، از جمله لوور، متروپولیتن، ارمیتاژ و موزه ملی چین به چشم می خورد. این موزه ها در سال گذشته میلیون ها بازدیدکننده داشته اند.

6 اسفند 1400

شیوع کرونا در اردوی تاتنهام در آستانه کریسمس پرمشغله

ابتلای گروهی از اعضای تیم فوتبال تاتنهام به کرونا در آستانه بازی های فشرده این تیم در سرانجام سال میلادی جاری، نگرانی هایی را برای کادر فنی و طرفداران آن به وجود آورده است.

4 بهمن 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری ورشو لهستان

آشنایی با ورشو لهستانجاذبه های گردشگری ورشو لهستان مکان هایی بسیار زیبا هستند که به هیچ وجه در سفر به شهر ورشو لهستان نباید بازدید از آنها را از دست بدهید. خبرنگاران در این مطلب بعضی از جاذبه های گردشگری ورشو را به شما معرفی می نماید تا با آشنایی بیشتر...

30 دی 1400

برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور

بزرگترین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور برگزار خواهد شد.

2 آذر 1400

کار ایران در زمینه جذب گردشگران سخت شده است

ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، کار ایران در زمینه جذب گردشگران سخت شده است.

7 شهریور 1400

درباره هفته مد (Fashion week) چه می دانید؟

در دنیای مجذوب کننده مد و زیبایی، روزهایی طلایی وجود دارند که نقطه عطف این صنعت خوش رنگ و لعاب محسوب می شوند. هفته مد یا فشن ویک، روزهایی طلایی برای سرمایه گذاران، طراحان، مدل ها و تمامی دوست داران این صنعت است و رویدادی مهم در دنیا محسوب می شود. برای آشنایی...

16 مرداد 1400

آمریکا باید درباره آزمایشگاه های بیولوژیکی خود تضمین دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه وزارت خارجه پکن، هوا چون اینگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: ما تاکید داریم که آمریکا باید برای تضمین شفافیت و امنیت پروژه های خود که مربوط به آزمایشگاه های بیولوژیکی این کشور...

8 تیر 1400

عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای همه کشورها سودمند است

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت رئیسه شورای اداری اتحادیه اقتصادی اوراسیا عضویت ایران در این اتحادیه را برای همه کشورها سودمند می داند.

18 خرداد 1400

اردوغان با دبیرکل ناتو گفتگو کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو به صورت تلفنی مصاحبه کرد.

19 اردیبهشت 1400

همایش بین المللی یگانگی و بیگانگی در اندیشه عرفانی مولانا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می گردد خبرنگاران

دانشگاه محقق اردبیلی همایش بین المللی با عنوان یگانگی و بیگانگی در اندیشه عرفانی مولانا را در خرداد 1400 برگزار می نماید.

25 فروردین 1400

لیگ NBA، نهمین پیروزی متوالی یوتا، میهمان ها شکست خوردند

تیم های میزبان در دیدارهای صیح امروز لیگ NBA مقابل میهمانان خود به پیروزی رسیدند.

16 اسفند 1399

رونمایی از اولین گزارش پایش اجرای قانون اساسی در چهار دهه گذشته

تهران (پانا) - با حضور رئیس جمهوری و تنی چند از وزرا و معاونان رئیس جمهوری از گزارش پایش اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و شش کتاب دیگر از گزارش ها و تولیدات علمی معاونت حقوقی رئیس جمهوری رونمایی شد.

13 بهمن 1399

صنایع دستی، راهی برای رهایی از روزهای کرونایی

به عنوان نمونه پیشینه ساخت و استفاده از ظروف سفالی و سنگی به دوران پیش از میلاد مسیح برمی گردد. این نشان از تفکر هنری و ابداع صنایع دستی به دست بشر اولیه است.

2 بهمن 1399

بشار اسد:غرب از آوارگان سوری برای تحقق اهداف سیاسی استفاده می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز چهارشنبه به ایراد سخنرانی ویدئویی در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری که در دمشق برگزار می گردد، پرداخت.

20 آذر 1399

دولت افغانستان فارسی را زبان ملی اعلام نمود

رئیس اداره ملی آمار و اطلاعات افغانستان گفت که همه زبان های ملی و داخلی کشور از جمله زبان فارسی که در خارج از افغانستان هم تکلم می گردد از فهرست زبان های خارجی خذف شده اند.

23 آبان 1399

نتایج یک تحقیق؛ عوامل مؤثر بر تصمیم مسافران در رزرو هتل آنلاین

پیشتر در این موردبه تفصیل صحبت کرده و گفته ایم که رزرو آنلاین هتل چه مزایایی دارد. اما سئوالی که همیشه ذهن های بسیاری را در صنعت هتلداری به خود مشغول کردهاین است که مهمان ها در رزرو اینترنتی هتل بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند؟ درگوشه ای از دنیا و در آمریکا...

13 آبان 1399

ماکرون با رئیس جمهور لبنان تلفنی مصاحبه کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز دوشنبه با میشل عون رئیس جمهور لبنان تلفنی مصاحبه کرد.

11 مهر 1399
تعداد: (42)