گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، عملیات گاز رسانی به 130 روستای این استان به بهره برداری می رسد.

گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

رحمن خادم در جمع وبلاگ بهداشت و سلامت افزود: با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی، 7 طرح افتتاحی و 2 طرح کلنگ زنی به عنوان طرح های ملی به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب العبور استان و نقاط محروم برای افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان با برنامه ریزی های دقیق، انقلابی و جهادی خدمات گازرسانی به مردم شریف استان را که به عنوان مطالبه به حق بوده انجام داده و ادامه می دهد و در حقیقت شعله های گاز را به خانه های مردم و روستاها رسانده ایم.

خادم در خصوص نقش و اهمیت روستاها و جایگاه ویژه آن ها در نظام انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: طرح های گازرسانی به 9 مجموعه روستایی در سطح استان بهره برداری و اجرایی می شود.

وی با اشاره به توپوگرافی و کوهستانی بودن استان و منطقه ها سخت گذر و رودخانه های دائمی و فصلی ادامه داد: عملیات گازرسانی به این مجموعه روستاهای استان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد و 471 میلیون ریال به تعداد 130 روستا و با جمعیت 10 هزار و 979 خانوار بهره برداری و کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گازرسانی به مجموعه روستای بویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای لوداب (آب سردان علیا وسفلی ودره بید ومورتوت)، چین (تهلیان و چین) و بویراحمد (مجموعه تنگ سرخ) با اعتبار 222 میلیارد ریال به تعداد 24 روستا و با جمعیت 2 هزار و 168 خانواری افتتاح می شود.

خادم اظهارکرد: عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای بهمئی و لنده با اعتبار 80 میلیارد ریال واجرای 160 کیلومتر شبکه گذاری فلزی وپلی اتیلن و ساخت سیویل و مکانیکال 5 مورد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) تعداد 42 روستا و با جمعیت 3 هزار و 298 خانواری در روستاهای ممبی و سرآسیاب به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص مجموعه روستاهای شهرستان چرام، تاکید کرد: اعتبار این طرح 18 میلیارد ریال هست که تعداد 5 روستا دارد و با جمعیت 222 خانواری در روستاهای آرند و قلات ودلی سوار وآبلک مورد بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان مارگون با توجه به کوهستانی بودن منطقه و اهمیت مهم موضوع گاز با اعتبار 170 میلیارد تومان با تعداد 49 روستا و جمعیت 4 هزار و 836 خانواری عملیات گازرسانی در مجموعه روستای جوکار افتتاح و در مجموعه روستای حوزه زیلایی کلنگ زنی می شود.

خادم با اشاره به مجموعه روستاهای شهرستان دنا، افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال و تعداد 10 روستا با جمعیت 455 خانواری که عملیات گازرسانی در مجموعه روستای چشمه ریزک و سیرون افتتاح و در مجموعه روستای شبلیز کلنگ زنی می شود.

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، وی خاطرنشان کرد: با نگاه آینده نگری و حرکت جهادی و انقلابی با هدف برای گازرسانی به 103 روستای استان در سال جاری و تا سرانجام سال 1401 برنامه ریزی دقیق کرده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید