خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ابهام دارد، شفاف سازی کافی نبود

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شروع پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس در بازار فرا بورس ایران گفت: بنا به دلایلی من نمی توانم این موضوع را بپذیرم و هنوز هم سئوال ها و ابهامات زیادی درباره خصوصی سازی این دو باشگاه وجود دارد. متاسفانه شفاف سازی به موقع و به میزان کافی صورت نگرفته و خیلی از اقشار مختلف مردم مثل من هنوز نسبت به این موضوع خوشبین نیستند.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ابهام دارد، شفاف سازی کافی نبود

وی افزود: خصوصی سازی واقعی به این معناست که سهامداران به میزان سهمی که دارند می توانند برای باشگاه خود تصمیم بگیرند. حال چطور می گردد یکی مثل من سهام باشگاه را بخرد اما هیچ نقشی نمی تواند نقشی در تصمیمات باشگاه داشته باشد؟ یعنی مالک یا سهامدار بدون نقش مالکیتی.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: اگر قرار است خصوصی سازی به معنای واقعی کلمه انجام گردد باید تمام سهام عرضه گردد نه اینکه یک درصد معینی الان عرضه گردد، چند سال بعد یک درصد و همینطور الی آخر.

پاشازاده در مورد فصل بیست و یکم و کیفیت این مسابقات بیان داشت: جدا از نتایجی که تیم های مختلف در این فصل گرفته اند، به طور کلی لیگ را یک لیگ خیلی قوی و با کیفیت بالا نمی بینم تا جایی که به نظر می رسد سطح لیگ برتر خیلی از لیگ یک بالاتر نیست. رقابت در این مسابقات از بین رفته و تکلیف بسیاری از تیم ها معین است.

کارشناس فوتبال در این خصوص شرح داد: در پایین جدول پدیده و نفت مسجد سلیمان تا حدود زیادی خیال سایر تیم ها را راحت نموده اند و تنها فجر سپاسی قدری خطر را نسبت به سایر تیم ها احساس می نماید. در بالای جدول هم تکلیف کاملاً معین است و به جز استقلال و پرسپولیس تیم دیگری شانس قهرمانی ندارد؛ و بسیار بعید است تا انتها فصل اتفاقی به جز این بیفتد.

پیشکسوت فوتبال بیان داشت: لیگ هایی پویا و با کیفیت محسوب می شوند که رقابت چه در بالا و چه در پایین جدول تا انتها فصل داغ و فشرده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ابهام دارد، شفاف سازی کافی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ابهام دارد، شفاف سازی کافی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید