پرسپولیس بدون طرفدار به عربستان می رود

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس 21 مهرماه با پرواز اختصاصی راهی ریاض عربستان می گردد تا برای تقابل با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

پرسپولیس بدون طرفدار به عربستان می رود

سرخپوشان مرکز قصد داشتند در راستای استفاده از حمایت هواداران و بعلاوه درآمدزایی از فروش بلیت تور، مجوز حضور هواداران خود در پرواز به عربستان دریافت نمایند اما کشور مقصد با این درخواست مخالفت نموده است.

این در حالی است که کشورهای میزبان معمولاً با درخواست حضور هواداران تیم های میهمان موافقت می نمایند اما سعودی ها از این عمل سر باز زدند.

فدراسیون فوتبال عربستان که میزبانی بازی های یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان 2021 را بر عهده گرفته است علاوه بر مخالفت با این درخواست هنوز ویزا کاروان 44 نفره پرسپولیس را صادر ننموده است.

صدور ویزا کاروان پرسپولیس مستلزم تأیید هتل محل اقامت این تیم در ریاض عربستان است که این موضوع همچنان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معین نشده است.

آنچه معین است هواداران پرسپولیس نمی توانند این تیم را در سفر به عربستان همراهی نمایند و سرخ ها باید منتظر حضور ایرانی های مقیم خارج از کشور در عربستان باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس بدون طرفدار به عربستان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدون طرفدار به عربستان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید