سفری تابستانی به اسلو مرکز نروژ

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، فعالیت های تابستانی در اسلو | Top Things to Do in Oslo During Summer

هرچند سفر به کشور نروژ در فصل زمستان با ورزش هایی مانند اسکی، سورتمه سواری و گشت و گذار در خیابان های در شب کریسمس می تواند یک تجربه عالی باشد اما در فصل گرما است که شور و هیجان زندگی داخل پوست شهر می دود و فعالیت های تابستانی در اسلو شروع می شود. زمانی که همه گیاهان شهر دوباره سبز می شوند و بساط کباب همراه با دوستان و خانواده مهیا می شود. اگر کمی خوش شانس باشید آب و هوای مناسب به شما این امکان را می دهد که حسابی در کوچه و پس کوچه های شهر گردش کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا چند مورد از فعالیت های تابستانی در اسلو را به شما معرفی کنیم.

سفری تابستانی به اسلو مرکز نروژ

بازدید از موزه فضای باز | Visit the Open-Air Museum

موزه فولکلور اسلو یکی از برترین دیدنی های شهراست و می توانید یکی از سرگرم نماینده ترین فعالیت های تابستانی در اسلو باشد. خانه های قدیمی و مزارع قدیمی موزه با هنرمندانی که لباس های محلی پوشیده اند، حیوانات مزرعه و دانش آموزانی که همراه با مدرسه به گردش در موزه آمدند روح زندگی به خود می گیرد و می تواند حسابی هیجان انگیز باشد.

اگرچه این موزه بین گردشگران خارجی و خود ساکنان منطقه از محبوبیت بالایی برخوردار است اما به خاطر این که خیلی بزرگ است هیچ وقت بیش از میزان شلوغ نمی گردد. راس هر ساعت پایکوبی محلی نروژی در آن انجام می گردد که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. کلیسای استیو و شیرینی فروشی های سنتی از دیگر جاذبه های موزه هستند.

قدم زدن در پارک اکبرگ | Walk up to Ekebergparken

پارک اکبرگ در بالای ارتفاع به سمت جنوب شرق مرکز شهر قرار گرفته است. پارک پر از مجسمه های مدرن و آثار هنری است، اما ویژگی اصلی این مورد از فعالیت های تابستانی در اسلو، منظره شهر و فلات اسلو است. شما در حالی که بر فراز تپه ایستاده اید می توانید حکاکی های 5000 ساله را بر روی صخره های قدیمی در کنار ایستگاه تراموا مشاهده کنید. اگر پیاده روی از سربالایی برای شما سخت است، می توانید برای رسیدن به این جا از تراموا نیز بهره ببرید، اگرچه در این صورت بعضی از برترین چشم میزانا به شهر را از دست خواهید داد. اگر در حالی که شما در اکبرگ در حال گشت و گذار هستید احساس گرسنگی کردید می توانید در رستوران فضای آن در حالی که به تماشای منظره فوق العاده نشسته اید غذای لذیذی را نوش جان کنید.

استراحت در سورنگا | Enjoy Sørenga

سورنگا یکی از فعالیت های تابستانی در اسلو است که به تازگی احداث شده است. در واقع می توان گفت که این مجموعه تازه ترین ناحیه ای است که در مرکز شهر اسلو احداث شده است. این جا مکان جدیدی است که می توان در تمام طول سال در آن آفتاب گرفت درون آن ساحل، دوش، جایگاه های ناهارخوری و خطوط تعیین شده برای شناهای مختلف تعبیه شده است. سورنگا در نزدیکی Bjørvika ساخته شده است.

کنسرت های فضای باز | Rooftop Concerts at the Opera

اگر دو هفته آخر ماه جولای (اواخر ماه تیر و اوایل مرداد) به کشور نروژ سفر کنید می توانید از یکی از فعالیت های تابستانی در اسلو با قیمت بسیار مناسبی بهره ببرید. کنسرت فضای باز، اپرا و باله هر سال بر بالای ساختمان باشکوه خانه اپرا برگزار می گردد و با پرداخت تنها 70 NOK (نزدیک به 9 دلار) می توانید در این کنسرت ها شرکت کنید. در طول این مراسم یکی یا دو خواننده اپرا مراسم اجرا می نمایند و یک نوازنده پیانو نیز آن ها را همراهی می نماید. در این محیط عالی می توانید علاوه بر موسیقی فوق العاده از منظره مرکز شهر و فلات اسلو نیز بهره مند شوید.

پیاد روی در طول آکرسلوا | Walk along the Akerselva

آکرسلوا رودخانه بزرگی است که شهر اسلو را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم می نماید. این شهر نقطه عطفی در صنعت اسلو بود، زمانی از انرژی فوق العاده رودخانه برای فراوری برق در کارخانجات استفاده می شد و امروزه نیز ماشین آلات مربوط به آن ها در کنار رودخانه دیده می گردد.

امروزه اغلب این ساختمان ها تغییر کابری یافته اند و از آن ها به عنوان دفاتر کاری شیک و امکانات تفریحی استفاده می گردد. علی رغم این تغییرات هنوز هم این ساختمان ها تضاد جالبی را با طبیعت پیرامونشان به نمایش می گذارند. این رودخانه از دریاچه Maridalsvannet می گذرد و خیلی ناگهانی و بدون انتظار در فلات ناپدید می گردد. اگر اهل پیاده روی هستید می توانید از شمال رودخانه جهت خود را شروع کنید و به سمت جنوب بروید. یا اگر بخواهید خود را با چالش بیشتری روبرو کنید می توانید از مرکز شهر سربالایی تندی را به سمت شمال بروید.

مانند یک وایکینگ کوهنوردی کنید | Go Hiking like a Viking

اولین قاعده باشگاه نروژی ها: نروژی ها دوست دارند به پیاده روی بروند و در طبیعت باشند. با توجه به اینکه چقدرطبیعت نروژ چقدر دوست داشتنی و نزدیک زیبا و در عین حال کاملا در دسترس است این امر کاملا قابل درک است. در واقع مهم نیست که کجا هستید می توانید به سرعت به دامان طبیعت بروید. در آن روزهای که نه خیلی گرم و نه خیلی بارانی هستند، به مکان هایی مانند دریاچه Sognsvann Holmenkollen ،Vettakollen دو کوه کوچک به سمت شمال غرب مرکز سری بزنید (همه با مترو قابل دسترسی هستند).

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "سفری تابستانی به اسلو مرکز نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری تابستانی به اسلو مرکز نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید