شروع توسعه ویندوز 12 در مارس 2022

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، ویندوز 11 به تازگی منتشر شده و تجربه کاربری جدیدی را به ارمغان آورده است. به گفته سایت آلمانی deskmodder توسعه ویندوز بعدی مایکروسافت ممکن است از اوایل ماه آینده شروع گردد. این بدان معنا نیست ویندوز 12 به زودی وارد بازار می گردد، زیرا ممکن است توسعه آن چند سال طول بکشد. SwiftOnSecurity نیز این اطلاعات را تایید می نماید.

شروع توسعه ویندوز 12 در مارس 2022

به گزارش وبلاگ بهداشت و سلامت، ویندوز 11 به مایکروسافت اجازه داده است تا طراحی سیستم عامل خود را به طور کامل اصلاح کند و شفافیت، حالت های تاریک یکپارچه و تغییرات مختلف در نوار وظیفه را معرفی کند. به گفته deskmodder بدلیل ساختار کاملا تازه ویندوز بعدی مایکروسافت، شرکت ردموندی برای طراحی آن را از صفر آغاز خواهد نمود. به این معنا که ما هنوز تا ظهور این سیستم عامل تازه بسیار فاصله داریم.

همانطور که شش سال بین ویندوز 10 (2015) و ویندوز 11 (2021) طول کشید. طبق بعضی شایعات مایکروسافت درخواست دو تراشه TPM را برای نصب ویندوز 12 را در نظر خواهد گرفت. هنوز خیلی زود است که در خصوص ویژگی های این سیستم عامل صحبت کنیم، این ویندوز نباید حداقل قبل از سال 2026 ارائه گردد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "شروع توسعه ویندوز 12 در مارس 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توسعه ویندوز 12 در مارس 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید